czwartek, 5 lipca 2012

Pierwszy dzień do opisania ^^

15:55
Eghh... ta Dara. Pokłóciłam się z nią. Nawet już nie wiem o co poszło.
Dzisiaj w szkole chciałam znaleźć Rin, ale gdzieś ją wcięło. Zastałam ją w szatni, gdy trzymała w ręce jakąś płytkę. Rin jest bardzo odpowiedzialna i ostrożna, ale nie zauważyła, gdy ukradkiem zabrałam jej płytę i powoli schowałam do plecaka. Był na niej napis "CL" ;O
To dziwne, ale zbadam tę sprawę wieczorem.
O, ktoś puka!
~~~

21:30
Taaak, to była Dara. Sama nie mogę w to uwierzyć, ale przyniosła mi ... PSA ;) Powiedziała, że bardzo chciała mnie przeprosić za tę kłótnię, że ja zawsze chciałam psa, a ona miała do oddania. Bardzo mnie zaskoczyła, nie wiedziałam, że coś takiego jej przyjdzie do głowy!!
Była z nią też Minzy i Rin. Minzy zadeklarowała, że ona już na jutro będzie mieć super imię, że aż spadniemy z wrażenia. Boję się, że tak będzie, bo ona jest nieprzewidywalna. Rin za to, zaserwowała mi gadkę o tym, jaka to ja jestem nieodpowiedzialna i że pies to nie dla mnie, że już jutro o nim zapomnę albo pomylę z pluszakiem. Cała Rin :)
Tylko czy mój pokój wytrzyma z takim urwisem? 



23:00
O, przed sekundą przyszedł do mnie sms. Zaraz sprawdzę, czyżby Minzy już wpadła na genialne imię dla
psa? Hęę? Co to ma być, nie znam tego numeru? To od jakiegoś chłopaka, podpisał się jako "T." ...
Zaraz przepiszę tu cały sms..
.
.
.

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł tylko nie pisz yyy.... itp. bo to jest dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę ;) Poprawię, miło, że ktoś odwiedził ^^

      Usuń
  2. Cudny blog...
    Ogólnie te uwielbiam Bom...
    I 2NE1.. Najbardziej piosenkę 'Lonley' i 'I love you'...
    A rozdział, świetny! Ciekawa jestem kim jest ten chłopak z SMS.. O co pokłuciła się Dara z Bom i jak będzie miał na imię pies!
    Pisz szybko, bo się niecierpliwię!!

    Aaa.. Jeśli chcesz, odwiedź i poczytaj mojego bloga z opowiadaniami...

    stay-away-from-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział ^^ znalazłam trochę czasu i wzięłam się za czytanie twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń